براساس یک تیم از محققان , بازی‌های ویدئویی کنترل حرکت مانند آن‌هایی که بر روی وی بازی می‌کنند , ممکن است به افزایش مهارت در هنگام رقابت بازیکنان در دنیای واقعی کمک کنند .

اشتراک :

داستان کامل

براساس یک تیم از محققان , بازی‌های ویدئویی کنترل حرکت مانند آن‌هایی که بر روی وی بازی می‌کنند , ممکن است به افزایش مهارت در هنگام رقابت بازیکنان در دنیای واقعی کمک کنند .


سلامت روانی مردان همجنسگرا اهمیت تست خون در پزشکی قوانین جلوگیری از تجویز داروهای خطرناک انیمیشن بسکتبال شبیه واقعیت رابطه سفر طولانی و ماستکتومی برداشتن ماستکتومی


شرکت کنندگان در مطالعه‌ای که در یک بازی گلف ویدئویی بازی کردند که از یک کنترل‌کننده حرکتی برای شبیه‌سازی استفاده کرد , به طور قابل‌توجهی در دنیای واقعی بهتر از گروهی بود که یک بازی ویدیویی با یک کنترلر دکمه - فشار و بهتر از شرکت کنندگانی که هیچ آموزش ویدیویی نداشتند , اجرا کردند . کنترل حرکت به بازیکنان نیاز دارد تا از بدن خود برای کنترل حرکات " اوتار " استفاده کنند .

او گفت : " چیزی که ما می‌توانیم از این نتیجه بگیریم این است که قرار دادن در نقشه‌های بازی بر روی یک رفتار قرار دادن واقعی به اندازه کافی که افرادی که در عمل با کنترلر حرکت قرار می‌گیرند خیلی بهتر از گروه است که چند دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد , با استفاده از کنترل‌کننده دکمه فشار برای ایجاد اعوجاج . "

محققان , که یافته‌های خود را در یک موضوع اخیر از مجله بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای و شبیه‌سازی رایانه‌ای گزارش کردند, پیشنهاد می‌کنند که بازی‌های ویدئویی تحت کنترل حرکت و همچنین دستگاه‌های واقعیت مجازی آینده مانند شکاف دیجیتالی , بازی‌های ویدیویی را به شبیه‌سازی تبدیل می‌کنند .

او گفت : " به نظر می‌رسد که ما از یک خط سیر تکاملی در تاریخ بازی عبور کرده‌ایم که در آن بازی‌های ویدیویی دیگر تنها بازی‌های ویدیویی نیستند , بلکه شبیه‌ساز شده‌اند . " " این بازی‌ها افراد را به تمرین و تمرین فیزیکی یا شبیه‌سازی حرکت می‌کنند , بنابراین ما سعی داشتیم ببینیم که آیا بازی فراتر از تمرین نمادین است و به طور فیزیکی عملی را شبیه‌سازی می‌کند که بتواند رفتار فرد را تغییر یا اصلاح کند . "

بازیکنان که از کنترل‌کننده بازی - بازی - - - - نوعی تمرین نمادین - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - چه کسی با مری بت الیور , استاد برجسته مطالعات رسانه‌ای و رئیس آزمایشگاه تحقیقات اثرات رسانه , ایالت پن کار می‌کرد .

او گفت : " چرا ما گمان می‌بریم که گروه تمرین نمادین از گروه کنترل بدتر است , زیرا گروه کنترل مجبور به صرف چند دقیقه قبلی برای تبدیل دکمه وارد کردن رفتار نشد, به همین دلیل آن‌ها با یک لوح تمیز وارد شدند . "

استفاده از این دستگاه‌ها به عنوان شبیه‌ساز می‌تواند اشکالاتی داشته باشد , از جمله شبیه‌سازی مهارت‌ها , مانند عکاسی یا جنگ , که می‌تواند به روش‌های منفی استفاده شود .

الجمهوریه

محققان از شرکت کنندگان در یک دانشگاه استفاده کردند و به طور تصادفی آن‌ها را به سه گروه تقسیم کردند : 1 . اکثر شرکت کنندگان سطح متوسطی از تجربه بازی‌های ویدیویی و بازی‌های ویدئویی کنترل حرکت را داشتند . آن‌ها تنها دانش محدودی از بازی وی در این مطالعه داشتند .

پس از پایان بازی , از آن‌ها خواسته شد که توپ را از سه فاصله مختلف به توپ ضربه بزند . سپس صحت آن‌ها ثبت شد . گروه کنترل بلافاصله پس از تکمیل پرسشنامه به آزمون قرار گرفتند .

داونز نشان داد که توانایی بازی‌های تحت کنترل حرکت برای بهبود مهارت‌های دنیای واقعی ممکن است فراتر از قرار گرفتن باشد , اما تحقیقات بیشتری نیاز است تا مشخص شود که تاثیر چقدر است .


تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال ارتباط نواحی مغزی با رفتار بخش اورژانس مرتبط با الکل صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم مشاوره اختلالات جنسی اعتماد به نفس


منبع

تاثیر مثبت بازی های ویدیوئی در رفتار کودکان

پخش زنده مغز

بازی ,یک ,بازی‌های ,کنترل ,گروه ,ویدیویی ,کنترل حرکت ,بازی‌های ویدیویی ,دنیای واقعی ,بازی‌های ویدئویی ,ممکن است ,بازی‌های ویدئویی کنترل ,هنگام رقابت بازیکنان ,حرکت مانند آن‌هایی ,محققان بازی‌های ویدئویی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گفت آهنگ ایران نما | inama سیمای فرشتگان دنیای ما بیا تو « یــارا مــدیــا » مطالب سرگرمي بلاگ بیان ، محمد حسین نادی BTS & ARMY تم میکر | انجام خدمات تحت وب